Veelgestelde Vragen
Hier vindt u antwoord op de meest gestelde vragen rondom het indienen en de behandeling van klachten. Zoek hier het antwoord op uw vraag voordat u contact met ons opneemt.
- Hoe kan ik een klacht indienen bij de Geschillencommissie?
- Binnen welke termijn moet ik mijn klacht indienen?
- Wat kost het indienen van een klacht?
- Hoe lang duurt het voordat de Geschillencommissie uitspraak doet over mijn klacht?
- Wanneer vindt er een hoorzitting plaats?
- Hoe verloopt een hoorzitting?
- Moet de organisatie de uitspraak van de Geschillencommissie overnemen?
- Hoe lang duurt het voordat een organisatie een besluit neemt over een aanbeveling in de vorm van een (niet bindend) advies van de Geschillencommissie?
- Kan ik bij de Klachtencommissie een geschil indienen over de niet-betaling van een factuur?
- Kan ik bij de Klachtencommissie een klacht indienen met betrekking tot de dood, lichamelijk letsel of ziekte?
- Kan ik bij de Geschillencommissie als organisatie een klacht indienen tegen een consument?